"המשותפת לעולם לא תהיה חלק מהממשלה גם מבחוץ"

    אסתי פלד No Comments on "המשותפת לעולם לא תהיה חלק מהממשלה גם מבחוץ"

    שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "בזה אנחנו גם חלוקים על יאיר לפיד, גם לא נצטרף לממשלה איתם" | "מה שהחרדים אומרים בבחירות כי רוצים להיות עם נתניהו. אם הוא לא יגיעו ל-61 הזמירות יהיו אחרות. זהו הזמן הכי טוב מבחינת נתניהו, אם הוא לא ישיג 61 עכשיו הוא לא ישיג לעולם"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית: "מאז הוקמה ועדת החקירה לחקר אסון מירון היא בראשות שופט, ולא תלויה. הציבור מחכה לדעת מי עומד מאחורי האסון. בסוף מי שמחליט זה כל הממשלה אבל בני גנץ אכן יזם אותה"

    "אני מציע שלא ניקח את תפקיד הוועדה, היא עושה את מלאכתה וניתן לראות שהיא לא ציידת ראשית. היא שליה מכתבים לאלו שהאחריות תחתיהם כמו שר הבט"פ אז, הם גם שלחו לגורמי המקצוע. חשוב לומר שזו המלצה של הוועדה ולא כתב אישום. יש כאן התנהלות של בני גנץ שלמרות שזה לא ציבור בוחריו הוא חותר לחקר האמת ולנגדו נתניהו שכל הזמן בוכה אכלו לי שתו לי"

    יצרנו מפלגה שבכל הסקרים, אנחנו המפלגה השלישית בגודלה וזאת הייתה המטרה. זאת לא הפסגה, בסופו של דבר תסתכל על המערכת הפוליטית, נתניהו מנסה בשיניים להשיג 61 ומאז שהתחברנו אנחנו נמצאים בסיטואציה שנתניהו לא יכול, היחיד שיכול להקים ממשלה הוא בני גנץ".

    אני אומר בבירור שהמשותפת לעולם לא תהיה חלק מהממשלה, גם לא מבחוץ. בזה אנחנו גם חלוקים על יאיר לפיד, גם לא נצטרף לממשלה איתם. לפני שהציעו ראשות ממשלה לבנט הלכו לסער שאמר תוך דקה שלא ישב עם המשותפת

    נתניהו בעצמו פנה אל רע"מ לשבת איתה. גם אם הוא מכחיש לצורך בחירות, מיד כשזכה הוא לחץ על סמוטריץ' להסיר את הווטו. יש מנהיג מפלגה ערבית שאומר שהוא רוצה לייצג את ערביי ישראל ולא את החמאס והרש"פ – עדיף שהם לא יהיו חלק מ-61 אלא תוספת. עדיף מנהיג כזה מאחמד טיבי, צריך לטפח מנהיגים כאלו

    לגבי המפלגות החרדיות: "מה שאומרים בבחירות כי רוצים להיות עם נתניהו. אם הוא לא יגיעו ל-61 הזמירות יהיו אחרות. זהו הזמן הכי טוב מבחינת נתניהו, אם הוא לא ישיג 61 עכשיו הוא לא ישיג לעולם. נתניהו רוצה רק את החוק הצרפתי, לא ניכנס לקואליציה שלו שתהיה רעועה גם כן ולא יציבה. לנו יש ניסיון ונוכל להנהיג קואליציה משותפת עם כולם"

    "תסתכל על הרביעיה הראשונה של לפני 4 שנים בליכוד. הכל הפך לפולחן אישיות. אדלשטיין עף, ישראל כ"ץ שהיה שר תחבורה מוצלח נדחק לעשירייה השניה, גלעד ארדן החליט לא לחזור ואני לא מדבר על דמויות ליכודיות ותיקות. שמח שעזבתי, למרות שהיה קשה" ציין איש הליכוד בעבר אלקין.

    לגבי כסיף אמר שר השיכון: "בראשות הפרויקט עומד איש מקצוע חרדי שהקים את ביתר עילית. האיש הזה אמר לי שהפוליטיקאים החרדים תקעו אותה, הוקמה מנהלת שהוא עומד בראשה. גם לגבי קריית גת, אף אחד לא ביטל, היה ניסיון לשנות את זה לחרדים אני שר שיכון פחות משנה וזה כבר מ-2014 שדווקא פוליטיקאים חרדים לא הזיזו אותה. אמרתי, שאם יש פרויקטים שפתוחים לשיווק למה שלא להוציא אותם לשוק שחייב דירות. בזמני יצאו לשיווק הכי הרבה דירות לציבור החרדי.

    "קידמתי את העיר שפיר. הייתי בימים האחרונים בכביש 6, באו אלי קבוצה חרדית ואמרו לי תודה רבה על הדירה בהנחה שקידמתי. השנה ניתן את האפשרות ל-30,000 משפחות ועוד מספר דומה בשנה הבאה. זה לא פירורים, הוצאתי יותר הגרלות מחיר למשתכן מאשר ליצמן. הנהנים הגדולים מהמהלך הזה אלו האזרחים החרדים שמשוועים לדירות"



    0 תגובות